Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den Jano,
děkujeme Vám za pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, že okolo Vašeho nákupu proběhlo vše podle Vašich představ. Rychlost doručení zboží neustále zdokonalujeme a je pro nás jednou z priorit. Těšíme se na Váš další nákup v našem e-shopu.
S přáním krásného dne
Tým Rehasport
JB
Jana Broncová
Spokojenost,rychlost dodání
M
Michal
Jsem maximálně spojeny. Veškerá komunikace, poradenství, rychlost dodaní, vše na výbornou. s produktem jsem spokojený, naplnilo to mé očekávání. Děkuji
I
Ivan
Spokojenost - rychlost, žádný problém. Fungují tak, jak má dobrý e-shop fungovat. Objednané produkty odpovídají popisu.
Výborná komunikace s obchodem, rychlá dodávka, s produktem jsem také zatím spokojena.
Snadná objednávka, rychlé vyřízení
(Administrátor)
Dobrý den Aleno,
děkujeme Vám za pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, že okolo Vašeho nákupu proběhlo vše podle Vašich představ. Rychlost doručení zboží neustále vylepšujeme. Těšíme se na Váš další nákup v našem e-shopu.
S přáním krásného dne
Tým Rehasport
G
Gabriela
velmi příjemný olej k masáži
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, že okolo Vašeho nákupu proběhlo vše podle Vašich představ. Nabídku masážních olejů pro Vás neustále rozšiřujeme a vybíráme jen kvalitní značky. Těšíme se na Váš další nákup v našem e-shopu.
S přáním krásného dne
Tým Rehasport
A
Alena
Ano
vcelku spokojenost s obchodem, pouze zbozi poslali na jinou balikovnu nez jsem mel potvrzeno v emailu,
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byl s naším obchodem spokojen. Za dodání objednávky na jinou Balíkovnu se omlouváme. Objednávku jsme zaslali na Vámi zvolenou pobočku. Česká pošta měla pravděpodobně plnou kapacitu nebo byla pobočka zavřená a balík poslali na jinou nejbližší Balíkovnu. Vaše upozornění samozřejmě bereme jako inspiraci k dalšímu zlepšení, protože si na maximálních službách zákazníkům zakládáme. Těšíme se na Váš další nákup v našem e-shopu.
S přáním krásného dne
Tým Rehasport
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, že okolo Vašeho nákupu proběhlo vše podle Vašich představ. Rychlost doručení zboží neustále vylepšujeme a počet odběrných míst pořád zvyšujeme. Těšíme se na Váš další nákup v našem e-shopu.
S přáním krásného dne
Tým Rehasport
nekomunikuje
(Administrátor)
Dobrý den, vážená paní Hajslerová,
děkujeme Vám za vaše hodnocení i když není takové na které jsme zvyklí. Vaši objednávku jste vytvořila dne 6. dubna ve 23:07. Hned následující den 7. dubna ráno v 8:28 jsme Vám na Váš podnět reagovali e-mailem. Následně jsme se Vám 8. dubna v 10:14 pokoušeli i dovolat - rovněž bez odezvy. Je možné, že jste nám na naši zákaznickou linku 800 200 900 volala mimo pracovní dobu a proto jsme Vám nezvedli telefon. Za to se velmi omlouváme. Našich zákazníků si velmi vážíme a snažíme jim být maximálně k dispozici. V našich kontaktech https://www.rehabilitacnipomucky.cz/praha/ proto naleznete všechny důležité e-maily i telefonní čísla. Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím sociálních sítí. Budeme moc rádi, když nám dáte ještě jednu šanci a ozvete se nám.
S přáním pohodového dne a pevného zdraví J.Kalista